Friday 18 November 2011

kala malam bulan mengambang

mengambang?aikk, bulan tak mengambang pon malam ni?haha,,tipu je, takde apa yang mengambang lor, badan mengembang ada ah(isu sensetif neh)..hahaha,
oitt,,dietku dah hancuss,,ngeee

okey3, it's time to be serious meh, no play2 around anymore,,final dah makin dekat, tapi aku tak prepare apa pon lagi. Hurmm..entahlaa, bila aku dengar lecturer aku duk komen pasal batch aku teruk (sometimes die ckp paling teruk, adoyaiii), aku rasa fed up lah pulak, sedihh tauu, geram pon ada gak, marah pon terselit sama~~tapi takpe, aku buat2 tak ingat jelah, senang citer,,ngeh3
Belajar DIAM dari banyaknya BICARA 
Belajar SABAR dari sebuah KEMARAHAN
Belajar KESUSAHAN dari hidup SENANG 
Belajar MENANGIS dari suatu KEBAHAGIAN 
Belajar KEIKHLASAN dari KEPEDIHAN 
Belajar TAWAKKAL dari UJIAN 
Belajar REDHA dari satu KETENTUAN..
okey, aku blah dulu ya bhaaa..tata

No comments:

Post a Comment