Monday 9 April 2012

Birthday ku datang lagi :)

assalamualaikumm..
oyeahh!! alhamdulillah, akhirnya, umur aku dah cukup 19 tahun,,tahun terakhir untuk digelar sebagai remaja belasan tahun (sedikit perasan sedih disitu yee..),,terima kasih sangat2 kepada ma ngan ayah yang  membesarkan kami adik beradik yang dari kecik hinggalah besar gedabak ni, dan tak pernah jemu melayan kami yang banyak ragam dan perangai dan songeh. tapi aku baik je. kalau ada anugerah anak paling baik, mesti aku menang!! hahaha..astaghfirullahalazim, riak..

“Ya Tuhanku, kasihanilah kedua-dua ibubapaku sebagaimana mereka mengasihani aku sewaktu aku kecil.”


hurmm..pernah tak korang terfikir, macam mana nak besarkan anak seramai 9 orang? haduihh..aku rasa, nak besarkan sorang anak pon dah terkelontang-kelantung, haru-biru-buru (bahasa baru)..susah babe. kalau tak caya, try ah,,beranak 9 orang, pastu try jaga dari kecik sampai besar,,hehe, pastu bagitau kat aku result experimentnya gimana yaa..haha..sebab TU lah aku respect sangat ngan parents aku ni, saaayaaanggg ma..sanyaangggg ayah,,tiba2 rindu nak balik rumah lah pulekkk..hadoi, okey, bubai, nak nangis jap (homesick) ~.~


haaa..

MY BIRTHDAY CAKE!! percaya ke?? tipu je lah,,ni cake encik google..hehe

ni lah kek birthday yg sebenar!! hahaha..beli kat cafe v2, singgit stu

p/s: pesanan dari seorang sahabat yang berjaya menginsafkan aku sekejap "ingatlah, semakin meningkat usia kita, semakin dekat diri kita dengan kematian" ouchh,,terkesan

No comments:

Post a Comment