Friday 29 April 2011

aPa Dah jaDi pAdA FACEBOOK???

ahaaa..korang agak2 laa kan, apa yang yang dah jadi dengan facebook?? apa masalahnya??facebook dah nak dihapuskan ke?
ehemm...sebenarnya, aku tengah pelik ni, kenapa aku tak boleh nak login ke fb..padahal internet connection okey jer,,laju dowh..tapi tak boleh nak buka,,pelik bin ajaib betul..kemungkinan2 yang duk tengah berjoget lambak kat dalam kepala otak aku ni ialah :
1. mark zurkenberg merajok sebab aku tak reply mesej die(hahahaha..gurau jer)
2. Allah sayang kat aku(Dia nak bagi petunjuk yang aku kena belajar..menghadap BOOK bukan faceBOOK!!)
3. memang betul fb dah nak tutup
4. laptop aku dah bosan dengan fb(ari2 ak on9 fb..hehe)
5. UTP block fb..hehe..maklumlaa kan FINAL EXAM lagi 5 hariiiiiii!! STUDY!!

sedihhhh...xthu nak wt ap...

hmmm...nk study, tp xde mood..=.='

No comments:

Post a Comment