Wednesday 27 April 2011

SePasangG

haaa... ni nak bagi tahu yang aku dah dapat sepasang anak sedare, bukan kembar laaa,,haha, tapi 2nd anak sedara aku ni pompuan,,sukenyeeeerrr( ^_^ ). budak kecik ni dilahirkan pada 17 April 2011(bagusss, sume kumpul kul kat bln april) mula2 tu kak long aku nak letak nama MIA NUR FARISHA tapi, bila cari maksud nama, perkataan "mia" takde maksud laa pulak,, so, letak jer laa nama NUR FARISYA,,hampeh tol, aku punye laa semangat duk cari maksud nama tu. sampai tak ingat dah nak study,,hehe,,(alasan semata-mata) lebih kurang nama abang die laaa, FARIS..eish, ni yang buat aku nak balik rumah sekarang jugak nie,,alaaaaa, tak sabarnyaaa..MAAAAAAAAAAA!!!NAK BALIKKK!!!


nur farisya bt hamidi..slamt dtg ke alm baru!

haha,,faris sudah diketepikn,,sdeyh nyer 

alololo..comeynyer, cm cik mie die,,wahaha

yiss, jgn khenak ko adik deh,,hehe

p/s: agak2 kan, adik farisya nnti nk ltk nma ap ek?? sulong: faris, 2nd: farisya 3rd:???
hmmmm...still thinking..ZZZzzzzz..

No comments:

Post a Comment