Monday 25 April 2011

UTP FOUNDATION TEAMBUILDING

yeahhh!!! 3 hari yang memang memberikan seribu satu kenangan pada sume student foundation yang join kem nie,, tempatnya : KEM PLKN TELUK RUBIAH,,sbenarnya, kem ni dah lama dah,,hehe, tapi, aku nak cerita jugak sebab kem ni memang best giler, muka2 yang aku tak pernah nampak sebelum ni pon ada,,hmmm, budak engine 3 kot,,haaaa...satu lagi, ramai gile budak2 international student yang join kem nie. masa nak pergi ke kem tu, aku naik bas sama ngan international students,,,wooooo!! memekak jer keje diorang, mentang2 laa kita orang tak paham,,,tapi takpe,,aku sabarrrrrrrrr...gggrrrrrrr..
haaa,,,ni msa persmbahn,,aku pon xtau pe yg ak wt kt ats stage 2,,wahaha

wohoooo...kuyup BEB!!

abg NAS..facee group 6 (platoon C) tarzan versi moden,,haha

KAMI ANTI CAMERA!!

maaaaa!!!!ak nk idop lg!!!hahahahaha

Platoon C is the BESTZZZZ!!

bratur laa HALAZONA!,,ngeh3

salut pasir,,cm aym KFC..hehe
fuhhh..memang best, nasib baik tak ponteng! hahahahahahhahahahah

No comments:

Post a Comment